Wednesday, September 5, 2012

ΚΑΘΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ!


ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΧΑΛΑΤΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ

No comments:

Post a Comment