Η γενική συνέλευση ενέκρινε ψήφισμα, στο οποίο τονίζεται ότι οι εργαζόμενοι στους Δήμους πρέπει να δώσουν τη δική τους απάντηση μαζί με τα υπόλοιπα λαικά στρώματα, χωρίς κανένα συμβιβασμό για άμεση και πλήρη χρηματοδότηση των Δήμων και των Υπηρεσιών τους από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, με αιχμή τις κοινωνικές υπηρεσίες (παιδικούς σταθμούς κλπ), καμία ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών των Δήμων και να περάσουν στους Δήμους το έργο και οι εργαζόμενοι των Δημοτικών Επιχειρήσεων και των Νομικών Προσώπων.
Ακόμη ζητούν κάλυψη όλων των κοινωνικών αναγκών μέσα από δημόσιες δωρεάν υπηρεσίες. Κατάργηση κάθε είδους τοπικής φορολογίας και ανταποδοτικών τελών, καμιά εφεδρεία, καμιά διαθεσιμότητα, καμιά απόλυση, αλλά μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, μονιμοποίηση των συμβασιούχων και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, με διασφάλιση της μισθοδοσίας όλων των εργαζομένων από τον κρατικό προϋπολογισμό. Τέλος, ζητούν ενιαία Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για όλους όσους παρέχουν υπηρεσίες στους ΟΤΑ, με μισθούς και δικαιώματα που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες τους, καμία αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και καμία περικοπή στο εφάπαξ.
No comments:
Post a Comment