
Μετά από 12 χρόνια διαδικασιών, παρεμβάσεων, εμποδίων και προσκρούσεων και αφού το έργο στην κυριολεξία πέρασε από «40 κύματα», υπογράφεται μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα η οριστική σύμβαση ανάμεσα στην κατασκευάστρια εταιρεία και την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου για την ανέγερση του νέου Αστυνομικού Μεγάρου Μαγνησίας. Η θεμελίωση, σύμφωνα με χθεσινές πληροφορίες, θα γίνει εντός του πρώτου 15νθημέρου του Οκτωβρίου. Η σύμβαση προβλέπει ολοκλήρωση εντός διετίας. Το κτίριο θα είναι σύγχρονο, με άνετους χώρους και σε οικόπεδο που έχει παραχωρηθεί στον οικισμό Αλιβερίου από τον πρώην Δήμο Νέας Ιωνίας.
No comments:
Post a Comment