Friday, September 14, 2012
Σκόπελος σσσσσσσσσσσσσσσσσ ησυχία μην ανησυχήσουμε κανέναν ακόμη έχουμε τουρισμό και δεν πρέπει να δώσουμε άσχημες εντύπωσις γιαυτό όχι απεργίες όχι συγκέντρωσις .....
Σκοπελο αντε γειαααααααααααααααααααααα
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment