Friday, September 14, 2012

Σκόπελος σσσσσσσσσσσσσσσσσ ησυχία μην ανησυχήσουμε κανέναν ακόμη έχουμε τουρισμό και δεν πρέπει να δώσουμε άσχημες εντύπωσις γιαυτό όχι απεργίες όχι συγκέντρωσις .....


Σκοπελο αντε γειαααααααααααααααααααααα

No comments:

Post a Comment