αν έχετε λίγο κοινωνική ευαισθησία δεν πρέπει να πλήρωση εφέτος ο Ηλίας ούτε ένα ευρώ διότι δεν είχε καθόλου δουλεία λόγω κρίσης και δεύτερον από τους συνεχείς άνεμους δεν πατάει ψυχή στο γλυφονερη .τέλος να πούμε ότι είναι ι ποιο καθαρή παραλία στην Σκόπελο . Χάρη στον Ηλία που όλοι μέρα την καθαρίζει και μπράβο του
εμείς περιμένουμε την απόφαση σας πάντως.
No comments:
Post a Comment