Tuesday, August 21, 2012

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ



αν έχετε λίγο  κοινωνική ευαισθησία δεν πρέπει να πλήρωση εφέτος ο Ηλίας ούτε ένα ευρώ διότι δεν είχε καθόλου δουλεία λόγω κρίσης και δεύτερον από τους συνεχείς άνεμους δεν πατάει ψυχή στο γλυφονερη .τέλος να πούμε ότι είναι ι ποιο καθαρή παραλία στην Σκόπελο . Χάρη στον Ηλία που όλοι μέρα την καθαρίζει και μπράβο του
εμείς περιμένουμε την απόφαση σας πάντως.

No comments:

Post a Comment