Thursday, August 2, 2012
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ
όπως μας ενημέρωσαν από διάφορα μέρη του νησιού κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε μάλιστα το μεγαλύτερο ποσοστό των κάτοικων και επισκεπτών δεν τον κατάλαβαν.....
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment