Tuesday, July 3, 2012

Σκόπελος καταγγελία από άγγλο τουρίστα ,αλήθεια δήμαρχε το λιμενικό ταμείο Σκοπέλου διαλύθηκε?




Μπάνιο με σακούλες στα μούτρα τους κάνουν όπως μας κατήγγειλε άγγλος τουρίστας η κατάσταση είναι δραματική .το αναλάβατε κύριε δήμαρχε το λιμενικό ταμείο σκοπέλου για καλυτέρα και όχι για χειρότερα ,καλές είναι η βόλτες στα κότερα για χαιρετούρες και υποδοχές αλλά βαλτέ να καθαρίσουν καμία παράλια …

No comments:

Post a Comment