Sunday, July 22, 2012
Και άλλος μαλακας που πόνεσε στην Σκόπελο από αυτά που γράφουμε
δείτε τι μας έγραψε
Το ''Η ψαραδες''και το ''Η επαγγελματιες'' γραφονται με 'οι''....ανορθογραφε
και εσύ βρε μαλάκα δεν βάζεις τόννους?
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment