Monday, July 9, 2012
Ισονομία-Ισοπολιτεία στην Σκόπελο ;;;
Καλό !!!
Το άλλο με τον γρύλο το ξέρετε ;;;
Προβλέπει δεν προβλέπει το σύνταγμα την Ισονομία-Ισοπολιτεία για τους Σκοπελίτες και Έλληνες , ορισμένοι έχουν πάντα ειδική μεταχείριση...
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment