Monday, July 9, 2012

Ισονομία-Ισοπολιτεία στην Σκόπελο ;;;

Καλό !!!
Το άλλο με τον γρύλο το ξέρετε ;;;
Προβλέπει δεν προβλέπει το σύνταγμα την  Ισονομία-Ισοπολιτεία για τους Σκοπελίτες και Έλληνες , ορισμένοι έχουν πάντα ειδική μεταχείριση...

No comments:

Post a Comment