Thursday, July 5, 2012
Τα νόμιμα παρακαλώ στην Σκόπελο δήμαρχε πρόσεχε τα νόμιμα παντού!
Δεν ζητάμε τίποτα περισσότερο μα και τίποτα λιγότερο ,περιμένουμε λοιπόν.......
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment