Thursday, July 5, 2012

Τα νόμιμα παρακαλώ στην Σκόπελο δήμαρχε πρόσεχε τα νόμιμα παντού!


 Δεν ζητάμε τίποτα περισσότερο μα και τίποτα λιγότερο ,περιμένουμε λοιπόν.......

No comments:

Post a Comment