ΣΚΟΠΕΛΟΣ ¨¨Χαλαρώστε λίγο με τα ωράρια μάγκες μου 2 τα μεσάνυχτα τα μπακάλικα?
Έχουμε όλοι προβλήματα με την πτώση του τουρισμού αλλά όχι και να κλείνουν πρώτα τα εστιατόρια μετα καφετερίες μετα μπαράκια και μετα τα κλαμπ και τελος τα μπακάλικα ήμαρτον ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο
No comments:
Post a Comment