Wednesday, July 25, 2012

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΈΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ 2 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 70 ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΧΘΈΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ....


No comments:

Post a Comment