Wednesday, June 20, 2012

Ρε Γιώργο δω στου δρόμο σε καταστρέφει αυτός δεν το καταλαβαίνεις?


τι άλλο θέλεις να σου κάνει για να καταλάβεις ότι το άτομο είναι ανίκανο ....

No comments:

Post a Comment