Wednesday, June 20, 2012
Πληρώθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Σκοπέλου και δεν πλήρωσε την ΔΕΗ με αποτέλεσμα να κόψουν το ρεύμα και έμεινε το νησί χωρίς νερό !
Ντροπή σας και ξανά ντροπή σας
......
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment