Wednesday, June 20, 2012

Πληρώθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Σκοπέλου και δεν πλήρωσε την ΔΕΗ με αποτέλεσμα να κόψουν το ρεύμα και έμεινε το νησί χωρίς νερό !

Ντροπή σας και ξανά ντροπή σας ......

No comments:

Post a Comment