Saturday, June 16, 2012
ΘΑ ΠΝΑΣΟΥΜΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΦΕΤΟΣ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΓΙΟΚ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΟΚ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ ΓΙΟΚ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ?
Ε ΝΑΙ ΡΕ ΨΙΦΗΣΤΕ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΑ ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΚΕ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment