Saturday, June 16, 2012

ΘΑ ΠΝΑΣΟΥΜΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΦΕΤΟΣ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΓΙΟΚ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΟΚ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ ΓΙΟΚ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ?
Ε ΝΑΙ ΡΕ ΨΙΦΗΣΤΕ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΑ ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΚΕ

No comments:

Post a Comment