Wednesday, June 6, 2012

αύριο θα έχουμε ένα θέμα με το ναυτικό όμιλο στην Σκόπελο Ν.Ι.Κ.Ο ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΑ...

ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΈΝΗ

No comments:

Post a Comment