Εύχομαι στον κ. Σαμαρά ταχεία ανάρρωση. Πάντως, ακόμα κι αν τυφλωθεί, είναι θετικό γιατί η Ελλάδα θα έχει έναν τυφλό πρωθυπουργό και θα αποδείξει σε όλη την οικουμένη πως πρωτοστατεί στα δικαιώματα των ΑΜΕΑ.
Επίσης, ένας τυφλός Σαμαράς θα μπορεί να επικαλεστεί πως δεν έβλεπε τι υπέγραφε.
Είναι γνωστό πως ο Αντώνης Σαμαράς προσέχει πού βάζει την υπογραφή του. Το διαπιστώσαμε όλοι.
No comments:
Post a Comment