ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΗΓΑΣΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΡΘΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΩΡΑ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΗ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΠΡΑΒΟ ΤΩΡΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ ?
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΤΩΡΑ ΣΚΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΑΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ Η ΜΠΙΓΑ ΕΚΑΝΕ ΣΚΑΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ ,ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ
No comments:
Post a Comment