Friday, June 15, 2012

Συγκροτήθηκε σε σώματα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανολόγων – Ηλεκτρολόγων, περιφερειακό τμήμα Μαγνησίας, μετά τις εκλογές που έγιναν στις 27 Μαΐου.

Το νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Μηχανολόγων - Ηλεκτρολόγων
Συγκροτήθηκε σε σώματα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανολόγων – Ηλεκτρολόγων, περιφερειακό τμήμα Μαγνησίας, μετά τις εκλογές που έγιναν στις 27 Μαΐου.
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. είναι πρόεδρος Γιώργος Αλπάκης, αντιπρόεδρος Δημήτρης Βελέτζας, γραμματέας Γιώργος Κωνσταντινίδης, ταμίας Πασχάλης Παρασχούδης και έφορος δημοσίων σχέσεων Λεμόνα Ταργοντσίδου.

No comments:

Post a Comment