Sunday, May 13, 2012
Καταγγελία από αναγνώστη στην Σκόπελο !
Πιο
συγκεκριμένα το
θερμοκήπιο δεν το βλέπει κανείς μπροστά από το ηρώον τον πεσόντων ντροπή ρουχάδικα θερμοκήπια,αλήθεια ποιος θα
κάλυψη
αυτήν την παρανομία?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment