Sunday, May 13, 2012

Καταγγελία από αναγνώστη στην Σκόπελο !


Πιο συγκεκριμένα το θερμοκήπιο δεν το βλέπει κανείς μπροστά από το ηρώον τον πεσόντων ντροπή ρουχάδικα θερμοκήπια,αλήθεια ποιος θα κάλυψη αυτήν την παρανομία?
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

No comments:

Post a Comment