Sunday, May 13, 2012
Με αίμα θα μπορέσουν να εισπράξουν τα χαράτσια στην Ιταλία μέσω Ανώνυμης Εταιρίας… Εδώ θα μας πάρουν τα σπίτια έτσι; Θα τους αφήσουμε;
Μαντάτα άσχημα για τον Monti στην Ιταλία… Ανταρτοπόλεμος εναντίον των βρικολάκων!
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment