Sunday, May 13, 2012

Με αίμα θα μπορέσουν να εισπράξουν τα χαράτσια στην Ιταλία μέσω Ανώνυμης Εταιρίας… Εδώ θα μας πάρουν τα σπίτια έτσι; Θα τους αφήσουμε;

No comments:

Post a Comment