Η Λαϊκή Επιτροπή Αγώνα Σκοπέλου, καλεί σε πλατειά σύσκεψη την Παρασκευή 20 Απρίλη στις 8 το βράδυ στο Σωματείο οικοδόμων άλλα ξέχασαν να μας ενημερώσουν εμάς .ε είμαστε και μικρο blog σε σχέση με άλλα γιατί να μας ενημερώσουν .........
μπράβο παιδιά και σας ευχαριστούμε
No comments:
Post a Comment