Friday, April 20, 2012

Βενιζέλος: "Δεν πήγαμε κι άσχημα απόψε στο Ηράκλειο... Να, τόσο λίγo θέλαμε για να γεμίσουμε ταξί"!

No comments:

Post a Comment