Tuesday, April 10, 2012
Τα παπαγαλάκια πιάσανε δουλειά στην Σκόπελο!
και αρχίσανε τις λάσπες εναντίον του "Σκοπελοσνεως" μα πόσο μαλάκες είσαστε μερική λασπολογει καλά νομίζετε ότι η Σκοπελίτες σας "πιστεύουνε"?
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment