Tuesday, April 10, 2012

Τα παπαγαλάκια πιάσανε δουλειά στην Σκόπελο!


και αρχίσανε τις λάσπες εναντίον του "Σκοπελοσνεως" μα πόσο μαλάκες είσαστε μερική λασπολογει καλά νομίζετε ότι η Σκοπελίτες σας "πιστεύουνε"?

No comments:

Post a Comment