Φοβερή περίπτωση ο άνθρωπος. Σε όποια απεργία υπάρχει, το
Mega βγάζει μπροστά τον
Καψή. Εξ' ονόματος του κοινωνικού συνόλου, τάσσεται στο πλευρό της κοινωνίας, χτυπώντας τους συνδικαλιστές. Η ίδια δουλειά γίνεται χρόνια...
και χρόνια. Και θα γίνεται και στο μέλλον. Όσο υπάρχει Μega, γιατί και ο Καψής να πάει σε άλλο κανάλι, θα βρεθεί κάποιος άλλος στην θέση του να εκτελέσει τις ίδιες εντολές...
http://www.fimotro.blogspot.com/2012/04/blog-post_1886.html
No comments:
Post a Comment