Monday, April 16, 2012

Τα μαζώματα στην Σκόπελο έχουν κάνει μεγάλο κύκλωμα και εμείς κοιμόμαστε !


άντε Σκοπελίτες ξυπνάτε επιτέλους και δώστε τους να πάνε από εκεί που ήρθαν  αρκετά με την εκμετάλλευση μας ,προτιμάτε Σκοπελίτες παντού είναι σαν να βοηθάτε τον ευατό σας 

No comments:

Post a Comment