Monday, April 16, 2012
Τα μαζώματα στην Σκόπελο έχουν κάνει μεγάλο κύκλωμα και εμείς κοιμόμαστε !
άντε Σκοπελίτες ξυπνάτε επιτέλους και δώστε τους να πάνε από εκεί που ήρθαν αρκετά με την εκμετάλλευση μας ,προτιμάτε Σκοπελίτες παντού είναι σαν να βοηθάτε τον ευατό σας
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment