Tuesday, April 17, 2012

Η πουστιά του Τριανταφυλλόπουλου στην Ανοιχτή διαδικτυακή ψηφοφορία δείτε

 

14.  Μετά την εκλογική αναμέτρηση και σε περίπτωση σχηματισμού συγκυβέρνησης, τι κυβερνητικό σχήμα θα προτιμούσατε;

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΚΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ?

No comments:

Post a Comment