Tuesday, April 17, 2012
Η πουστιά του Τριανταφυλλόπουλου στην Ανοιχτή διαδικτυακή ψηφοφορία δείτε
14. Μετά την εκλογική αναμέτρηση και σε περίπτωση σχηματισμού συγκυβέρνησης, τι κυβερνητικό σχήμα θα προτιμούσατε;
Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ
Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - Δημοκρατικής Αριστεράς
Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με περισσότερα του ενός αριστερά κόμματα, δηλαδή με ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και Δημοκρατική Αριστερά
Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ
Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΚΚΕ
Συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας με τους Ανεξάρτητους Έλληνες (Πάνος Καμμένος)
Συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας με ΛΑΟΣ
Συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας με «Χρυσή Αυγή»
Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - Νέας Δημοκρατίας - ΛΑΟΣ
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΜΑΚΗ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ?
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment