Tέλος αποφάσισε να δώσει στη ζωή του σήμερα το μεσημέρι, ένας 75χρονος συνταξιούχος κάτοικος Βόλου, στο λόφο της Γορίτσας.
Συγκεκριμένα ο 75χρονος έδεσε ένα σχοινί σε κλαδί πεύκου και κρεμάστηκε, ενώ λίγο αργότερα περαστικοί ειδοποιήσαν το ΕΚΑΒ που όταν έφτασε ήταν ήδη αργά...
No comments:
Post a Comment