Καλά όποιος κάθετε και βλέπει το ΜΕΓΑ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ πρέπει να είναι και πολύ μαμάκας η καπόνι
Μα είναι δυνατόν να μπορείτε να τους αντέξετε έστω και ένα λεπτό εγώ έκτες το βράδυ στον πρετεσκατα σε ένα λεπτό με τους φασίστες όλους καλεσμένους ξέρασα και έβγαλα τα φασόλια Πρεσπών (κίνας) που είχα φάει με κάτι πατάτες Νευροκοπίου (Αιγύπτου)
No comments:
Post a Comment