Sunday, March 18, 2012

Σκόπελος κάποιος να αντίδραση σε αυτό το νησί δεν υπάρχει ?



Ας μας απάντηση κάποιος υπεύθυνος για ποιον λόγο το Εξπρές Πήγασος δεν έρχεται στο λιμάνι της Σκοπέλου  και πηγαίνει Αγνωντα ,το λιμάνι μέσα στην Σκόπελο το έσκαψαν  ο καιρός είναι καλός γιατί λοιπόν μας κοροϊδεύουν?

No comments:

Post a Comment