Σκόπελος κάποιος να αντίδραση σε αυτό το νησί δεν υπάρχει ?
Ας μας απάντηση κάποιος υπεύθυνος για ποιον λόγο το Εξπρές Πήγασος δεν έρχεται στο λιμάνι της Σκοπέλου και πηγαίνει Αγνωντα ,το λιμάνι μέσα στην Σκόπελο το έσκαψαν ο καιρός είναι καλός γιατί λοιπόν μας κοροϊδεύουν?
No comments:
Post a Comment