Σε επίσχεση εργασίας οι γιατροί στο Νοσοκομείο Βόλου
Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν από σήμερα οι γιατροί του Νοσοκομείου Βόλου, λόγω των χρημάτων που τους οφείλονται απο προηγούμενους μήνες. Παράλληλα, δεν εκτελούνται εξωτερικά ιατρεία και τακτικά χειρουργεία.
No comments:
Post a Comment