Saturday, March 17, 2012
Καλά ρε πάτε καλά στον δήμο Σκοπέλου ?
Μειώνονται σύνταξης ημερομίσθια μισθοί υπαλλήλων υπάρχει Ανεργία τεραστία στην Σκόπελο περιμένουμε πτώση στον τουρισμό πάνω από 60 % και εσείς αυξάνετε τα τέλη ύδρευσης τι στον Παπούμ
κάνετε δεν έχετε μυαλό καθόλου
γιατί προκαλείτε τους Σκοπελίτες ?
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment