Saturday, March 17, 2012

Καλά ρε πάτε καλά στον δήμο Σκοπέλου ?


Μειώνονται σύνταξης ημερομίσθια μισθοί υπαλλήλων υπάρχει Ανεργία τεραστία στην Σκόπελο περιμένουμε πτώση στον τουρισμό πάνω από 60 % και εσείς αυξάνετε τα τέλη ύδρευσης τι στον Παπούμ  κάνετε δεν έχετε μυαλό καθόλου  γιατί προκαλείτε τους Σκοπελίτες ?

No comments:

Post a Comment