Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011
Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση για το νέο κύμα καταστολής των απεργιών στον ΗΣΑΠ, την ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ και ποινικοποίησης των κινητοποιήσεων. Είναι δική της η εντολή στις διοικήσεις των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να προσφύγουν στα δικαστήρια, αξιοποιώντας το αντεργατικό νομικό οπλοστάσιο, που η κυβέρνηση και η ΝΔ έχουν διαμορφώσει. Βρίσκουν και......
πρόθυμους δικαστικούς για να το εφαρμόσουν.
Η τρομοκρατία και η καταστολή της κυβέρνησης σε βάρος των εργαζομένων, πρέπει να συναντήσει την κατακραυγή και την αλληλεγγύη όλου του λαού. Η πάλη κατά των αυξήσεων στα εισιτήρια, κατά της συρρίκνωσης και της ιδιωτικοποίησης των δημόσιων συγκοινωνιών δεν είναι συντεχνιακή, υπηρετεί το λαϊκό δικαίωμα για σύγχρονες και φθηνές συγκοινωνίες.
No comments:
Post a Comment