Tuesday, January 11, 2011

KKE: ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ

Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011

Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση για το νέο κύμα καταστολής των απεργιών στον ΗΣΑΠ, την ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ και ποινικοποίησης των κινητοποιήσεων. Είναι δική της η εντολή στις διοικήσεις των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να προσφύγουν στα δικαστήρια, αξιοποιώντας το αντεργατικό νομικό οπλοστάσιο, που η κυβέρνηση και η ΝΔ έχουν διαμορφώσει. Βρίσκουν και......
πρόθυμους δικαστικούς για να το εφαρμόσουν.
Η τρομοκρατία και η καταστολή της κυβέρνησης σε βάρος των εργαζομένων, πρέπει να συναντήσει την κατακραυγή και την αλληλεγγύη όλου του λαού. Η πάλη κατά των αυξήσεων στα εισιτήρια, κατά της συρρίκνωσης και της ιδιωτικοποίησης των δημόσιων συγκοινωνιών δεν είναι συντεχνιακή, υπηρετεί το λαϊκό δικαίωμα για σύγχρονες και φθηνές συγκοινωνίες.

No comments:

Post a Comment