Κάπνισμα
Ο καθενας κανει τις επιλογες του για ολα, μπορει πολλοι απο εσας να μην καπνιζετε αλλα σιγουρα κανετε αλλες καταχρησεις δεν βλεπω κανενας να ασχολειτε και να σας κρινει γι αυτο. Γι αυτο επιτελους σταματηστε τα καραγκιοζιλικια.
Το προβλημα ειναι ΕΝΑ, πως οι μη καπνιστες να μην αναπνεουν καπνο που δεν θελουν. Συμφωνω και η λυση ειναι μια, να βγουν αδειες για μαγαιζια που επιτρεπεται το καπνισμα και αδειες για μαγαζια που δεν επιτρεπεται το καπνισμα, ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.
Αν π.χ θελω να ακολουθησω την παρεα μου που δεν καπνιζει θα κανω την επιλογη και θα παω σε μαγαζι μη καπνιζοντων και δεν θα εχω προβλημα να βγω να κανω εξω το τσιγαρο μου, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΛΕΞΕΙ.
Τωρα ολα τα αλλα ειναι φασιστικες ιδεες ενος λαου ηλιθιων, που λεει ποναει χερι, κοβει χερι, φασισμος. Εναν μη-καπνιστη που να σκεφτετε δημοκρατικα για το συμφερον και των δυο κατηγοριων δεν εχω δει, οσο κοιτατε την παρτη σας, τοσο και οι καπνιστες θα κοιτανε την παρτη τους, (και οι πλειοψηφία ειναι καπνιστες)
Οσο για εναν αναγνωστη που ειπε οτι δεν λυπάμαι τα παιδια μου, οταν ειναι τα παιδια μου δεν καπνιζω, και πηγαινω μονο σε μερη που δεν καπνιζουν, καταλαβες? αλλα οταν δεν ειμαι με τα παιδια μου πηγαινω σε μερη που καπνιζουνε.
ΕΞΩ ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ και οι ηλιθιοι που παπαγαλιζουν οτι λεει η τηλεοραση.
Τελος το ξερεις οτι το κινητο σου εκπεμπει βλαβερη ακτινοβολια, ακομα και το ασυρματο ιντερνετ που εχεις στο σπιτι σου, ε λοιπον και εγω απαιτω οταν ειμαι με το μικρο παιδακι μου να κλεινεις το κινητο σου οταν καθεσαι για καφε διπλα μου. ΕΠΙΣΗΣ απαιτω οταν ειμαι εξω βολτα με το παιδι μου, να πηγαινεις με τα ποδια και να μην παιρνεις το αμαξι γιατι δεν θελω ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ να αναπνεει βαρεα μεταλα και βλαβερες ουσιες απο την εξατμιση σου, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? μηπως καταλαβες ποσο βλακωδες ειναι που ασχολεισαι με το καπνισμα ενω γυρω σου σαπιζεις απο ενα σωρο αλλους παραγοντες.
No comments:
Post a Comment