Αιφνιδιασμένη δηλώνει η Γερμανική κυβέρνηση από την απόφαση της Ελλάδας να παρέμβει υπέρ των θυμάτων του Διστόμου στο δικαστήριο της Χάγης.
Ο αναπληρωτής εκπρόσωπος του Γερμανικού υπουργείου Εξωτερικών Στέφαν Μπρέντολ δήλωσε ότι «η απόφαση παρέμβασης την τελευταία ή προτελευταία ημέρα πριν την εκπνοή της προθεσμίας είναι μία απόφαση που έρχεται τουλάχιστον πολύ αργά".
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στο Βερολίνο, Στέφεν Ζάιμπερτ, χαρακτήρισε τη διαδικασία της Χάγης ως "νομική υπόθεση" και εκτίμησε ότι "οι γερμανο-ελληνικές σχέσεις δεν θα επισκιαστούν από αυτήν".
Την Τετάρτη το βράδυ οι υπουργοί Εξωτερικών των δυο χωρών, Γκίντο Βεστερβέλε και Δημήτρης Δρούτσας είχαν τηλεφωνική επικοινωνία για το θέμα και ο επικεφαλής της Γερμανικής διπλωματίας επανέλαβε στον Έλληνα ομόλογό του την πάγια στάση του Βερολίνου επί του θέματος.
Όσον αφορά στην πολιτική διάσταση του θέματος η Γερμανία αναφέρει, «πως η Γερμανία έχει συνείδηση της ευθύνης της που απορρέει από την ιστορία».

No comments:
Post a Comment