Ψέματα της ΔΕΗ σχετικά με το κοινωνικό τιμολόγιο
Ξέροντας αρκετούς ανθρώπους (εκτός από εμένα) που έκαναν την αίτηση τους από τις αρχές Δεκεμβρίου έχω να πώ ότι θα πρέπει να σταματήσουν να μας λένε ΤΟΣΑ ψέματα. Ενάμιση μήνα αργότερα οι ηλεκτρονικές μας αιτήσεις εκκρεμούν επειδή δεν έχουν απαντήσει είτε το Υπουργείο Οικονομικών είτε ο ΟΑΕΔ.
Για ποιά χαμηλή προσέλευση μιλάνε; Κι αν είναι όντως τόσο χαμηλή πόσο δύσκολο είναι να δώσουν το πράσινο φως στους 'λίγους";
'Ενα μπο***έ**ο είναι αυτή η χώρα. Καλά το είχε πει η Βίσση...
No comments:
Post a Comment