Wednesday, July 31, 2013

Ζητείται το φάρμακο prograf





«Ένας για όλους και όλοι για έναν»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ (ΚΙΦΒ)
Ελλησπόντου 12 – Βύρωνας
210-7628209 + 6977.747431


Ζητείται το φάρμακο prograf

O ΘΩΜΑΣ ΦΙΛΗΣ   γεννημένος το 1967, ανασφάλιστος ΟΑΕΕ, ΤΗΛ ΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΑΣ 6973626767  έχει κάνει ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΝΕΦΡΟΥ ( ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 09905/2012/10615ΙΚΑ-ΕΤΑΜ/ΚΕΠΑ ΤΟΠΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΘΗΒΑΣ) ι ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 80% και έχει άμεση ανάγκη από το φάρμακο prograf  του 1mg. Παίρνει 4 κάψουλες την ημέρα και χρειάζεται 4 ΚΟΥΤΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ!


Κοινωνικό Ιατρείο Φαρμακείο Βύρωνα
31/7/2013

Σαντχάουζεν-Ολυμπιακός 2-2

Με τον Ολαϊτάν να ξεχωρίζει και να πετυχαίνει δύο γκολ, ο Ολυμπιακός αναδείχθηκε ισόπαλος 2-2 με την Σαντχάουζεν στο τελευταίο του φιλικό επί Γερμανικού εδάφους. Ντεμπούτο για Σαβιόλα-Ρομπέρτο, εξαιρετικός ο Βάις. Πολλές δοκιμές από τον Μίτσελ.
Μια πολύ καλή ευκαιρία για να δοκιμάσει σχήματα και πρόσωπα είχε ο Μίτσελ στο φιλικό παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Σαντχάουζεν το οποίο ήταν και το τελευταίο επί Γερμανικού εδάφους.
Οι Πειραιώτες αναδείχθηκαν ισόπαλοι 2-2 με τον Ολαϊτάν να είναι ο πιο δραστήριος παίκτης τους και να πετυχαίνει και τα δύο τέρματα στο 26' και το 59'. Οι Γερμανοί πέτυχαν γκολ με τους Μπλουμ (59') και Κνολ(85').
Όπως προαναφέραμε ο Μίτσελ είχε την ευκαιρία να κάνει δοκιμές. Έτσι παρέταξε την ομάδα με 4-4-2 με τους Διαμαντάκο-Μήτρογλου στην επίθεση, αλλά και πολλές από τις λεγόμενες "ρεζέρβες" ώστε να έχει μια άποψη για όλους (ο Μανωλάς ήταν ο μόνος που αγωνίστηκε σε όλο το παιχνίδι).
Στην συγκεκριμένη αναμέτρηση έκαναν ντεμπούτο οι Σαβιόλα και Ρομπέρτο, ο οποίος στο ένα ημίχρονο που αγωνίστηκε έδειξε την κλάση του σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, δείχνοντας πως θα εμπνέει σιγουριά φέτος κάτω από τα δοκάρια.

Επίσης για ένα ακόμη ματς ο Βάϊς ήταν εξαιρετικός και έτοιμος να κάνει την διαφορά στα άκρα της ομάδας του Ολυμπιακού. Επόμενο φιλικό για τον Ολυμπιακό το προσεχές Σάββατο με την Λίβερπουλ στο Άνφιλντ.
Με 4-4-2 και πολλές "ρεζέρβες"
Ο Μίτσελ παρέταξε τον Ολυμπιακό με 4-4-2 στο φιλικό με Σαντχάουζεν. με τον Μέγιερ κάτω από τα δοκάρια, Παπάζογλου (δεξιά), Λυκογιάννη (αριστερά), Μανωλά και Σιόβα στην άμυνα.
Στην μεσαία γραμμή ήταν οι Μασάντο, Ντε Βινσέντι, Ολαϊτάν (δεξιά), Φετφατζίδης (αριστερά) και στην επίθεση οι Διαμαντάκος-Μήτρογλου.
Ξεχώρισε ο Ολαϊτάν
Ο Ολυμπιακός στο πρώτο ημίχρονο δεν έκανε κάτι το αξιόλογο στο παιχνίδι με μοναδική εξαίρεση τον Ολαϊτάν ο οποίος ήταν αρκετά δραστήριος και πέτυχε και το γκολ στο πρώτο ημίχρονο για τους "ερυθρόλευκους".
Η πρώτη καλή ευκαιρία στην αναμέτρηση ήταν για την Γερμανική ομάδα στο 15', όταν μετά από εκτέλεση κόρνερ ο Μπλούμ από το ύψος της μικρής περιοχής με σουτ έστειλε την μπάλα ψηλά άουτ.
Στο 20', ο Ντε Βινσέντι έσκαψε ωραία την μπάλα για τον Μήτρογλου, αλλά ο τελευταίος ήταν σε θέση οφσάιντ.
Έξι λεπτά αργότερα ο Ολυμπιακός άνοιξε το σκορ (26'), ο Μασάντο εκτέλεσε φάουλ από το ύψος της μεγάλης περιοχής η μπάλα χτύπησε στο οριζόντιο δοκάρι και στην επαναφορά ο Ολαϊτάν με κεφαλιά την έσπρωξε στα δίχτυα για το 1-0 υπέρ του Ολυμπιακού.
Στο 28' η Σαντχάουζεν έφτασε στην ισοφάριση όταν ο Κίστερ βγήκε τετ α τετ με τον Μέγιερι στέλνοντας την μπάλα άουτ.
Στο 39' ο Μήτρογλου έδωσε στον Φετφατζίδη ο τελευταίος καθυστέρησε στην περιοχή των Γερμανών με αποτέλεσμα το σουτ που έκανε να κοντράρει και να απομακρυνθεί η μπάλα.
Ντεμπούτο για Σαβιόλα-Ρομπέρτο
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Μίτσελ επανέφερε το 4-3-3 με τον Ρομπέρτο να κάνει το ντεμπούτο κάτω από την εστία και λίγο αργότερα στην κορυφή της επίθεσης και το μεγάλο αστέρι ο Σαβιόλα.
Ο Ρομπέρτο ήταν κάτω από τα δοκάρια, στην άμυνα οι Λυκογιάννης, Παπάζογλου, Μετζανί και Μανωλάς στην μεσαία γραμμή οι Φέισα, Σάμαρης Ντομίνγκες και στην τριάδα της επίθεσης οι Φετφατζίδης, Ολαϊτάν και Διαμαντάκος.
Η Σαντχάουζεν στην πιο καλή της ευκαιρία στο δεύτερο ημίχρονο, κατάφερε να φτάσει στην ισοφάριση. Στο 55' ο Λάις έκανε το μακρινό σουτ, ο Ρομπέρτο με τα ακροδάχτυλα βρίσκει την μπάλα που χτυπά στο οριζόντιο δοκάρι και ο Μπλουμ στην επαναφορά κάνει το 1-1.
Τέσσερα λεπτά αργότερα (59'), ο Ολυμπιακός πέτυχε και δεύτερο γκολ πάλι με τον Ολαϊτάν. Ο Φετφατζίδης έκλεψε την μπάλα από τον Λάις, την κατάλληλη στιγμή έδωσε στον Ντομίνγκες, ο οποίος την έστρωσε στον Ολαϊτάν και αυτός σε κενή εστία την έσπρωξε στα δίχτυα για το 2-1.
Στο 66' ο Ρομπέρτο έδειξε την κλάση του αποκρούοντας πρώτα σε τετ α τετ και μετά σε σουτ από το ύψος της περιοχής.
Δέκα λεπτά αργότερα (76'), ο Βάις έκανε μια εκπληκτική ενέργεια πέρασε τρεις αντιπάλους έστρωσε την μπάλα στον Κάμπελ αυτός στον Μανιάτη ο οποίος έκανε το σουτ στέλνοντας την μπάλα άουτ.
Στο τέλος ο ρυθμός του αγώνα έπεσε κάτι που εκμεταλλεύτηκε η Γερμανική ομάδα ισοφαρίζοντας σε 2-2 στο 85' με τον Κνολ μετά από λάθος του Χολέμπας.
Σαντχάουζεν: Ρίμαν, Λινσμάιερ, Τιντ, Ζαμπάβνικ, Ουλμ, Σαουάτε, Χούμπνερ, Κίστερ, Στίστλερ, Λάις, Μπλουμ.
Ολυμπιακός: Μέγιερι (46' Ρομπέρτο), Παπάζογλου (61' Σαλίνο), Μανωλάς, Σιόβας (46' Μετζανί), Λυκογιάννης (61' Χολέμπας), Μασάντο (46' Ντομίνγκες), Ντε Βινσέντι (46' Σάμαρης), Ολαϊτάν (61' Βαϊς), Φετφατζίδης (61' Κάμπελ), Διαμαντάκος (61' Σαβιόλα), Μήτρογλου (46' Φέισα).

Η λίστα όσων τίθενται σε καθεστώς διαθεσιμότητας

ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΛΜΕ!
Στη Διαύγεια οι λίστες των εκπαιδευτικών
Στον αριθμό 2.122 "κλείδωσε" τελικά η λίστα της διαθεσιμότητας για τους εκπαιδευτικούς της τεχνικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με την διαπιστωτική πράξη που δημοσιοποίησε το υπουργείο Παιδείας στο σύστημα της Διαύγειας.
Παράλληλα, αναρτήθηκαν στο Διαδίκτυο και οι λίστες των 302 καθηγητών της τεχνικής εκπαίδευσης και των 25 που εργάζονταν στην Σιβιτανίδειο Σχολή που εξαιρέθηκαν από το καθεστώς της διαθεσιμότητας, σύμφωνα με τα κριτήρια του υπουργείου, ενώ οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων δεν συμπεριλαμβάνονται στις εξαιρέσεις.
Το 60% των 2.122 καθηγητών, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, θα καλύψουν τα κενά στον τομέα της Υγείας, ενώ το υπόλοιπο 40% θα στελεχώσει διοικητικές θέσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης αλλά θα εργασθεί και ως ωρομίσθιο προσωπικό στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ της χώρας με σκοπό να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους οι μαθητές των υπό κατάργηση ειδικοτήτων της Γ' ΕΠΑΛ και της Β' ΕΠΑΣ.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ
Μεταξύ των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα, τυγχάνει να είναι και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης κ. Θέμις Κοτσιφάκης. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε πριν από λίγο ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ αναφέρει χαρακτηριστικά: «2.122 εκπαιδευτικοί της Τεχνικής - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης μπαίνουμε σήμερα σε διαθεσιμότητα και στον προθάλαμο της απόλυσης, ελέω μιας ανηλεούς κυβέρνησης και της τρόικας. 302 έμπειροι και προσοντούχοι εκπαιδευτικοί μετατρέπονται σε διοικητικούς υπαλλήλους. Το 33% των μαθητών (πάνω από 20.000 ανά έτος) στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ δεν θα βρίσκουν τις ειδικότητες που θα ήθελαν να σπουδάσουν στο δημόσιο σχολείο. 9 πολυδάπανα εργαστήρια στα τεχνικά σχολεία θα αχρηστευτούν. Οι ιδιώτες σχολάρχες θριαμβολογούν. Δεν θα ξεχνούν να καλούν σε όλα τα εγκαίνια των νέων τμημάτων τους τον Υπουργό Παιδείας. Ίσως τον ανακηρύξουν και επίτιμο ευεργέτη τους. 153 βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έβαλαν την υπογραφή στο έγκλημα. Κατά των 2122 εκπαιδευτικών (αλλά και των 302), των οποίων διαλύεται η εργασιακή και οικογενειακή ζωή. Κατά των χιλιάδων μαθητών και των οικογενειών τους. Άλλωστε ποιος νοιάζεται για τα φτωχά παιδιά του λαού μας; Τα δικά τους παιδιά δεν σπουδάζουν στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ… Ήδη μετράμε την απώλεια της συνάδελφου μας από τη Λάρισα, που είναι θύμα αυτής της βάρβαρης πολιτικής».
Η λίστα όσων τίθενται σε καθεστώς διαθεσιμότητας
Η λίστα όσων εξαιρούνται από τη διαθεσιμότητα
Η λίστα για τη Σιβιτανίδειο

Τι γίνεται με τα κινήματα και τους αγώνες; Πού είναι η επανάσταση;

Μια πρώτη προσέγγιση είναι το γεγονός ότι στον ιστορικό κόμβο που διανύει η ανθρωπότητα, στην βαθιά κρίση ή και κατάρρευση του ταξικού συστήματος και της οικονομίας του, η συνείδηση του μέσου ανθρώπου έχει αλλάξει, βρίσκεται σε μια νέα φάση.

Αυτά είναι τα καυτά ερωτήματα, οι καίριοι προβληματισμοί που εκφράζονται με διάφορες παραλλαγές στον δημόσιο λόγο αλλά και στο εσωτερικό ομάδων, οργανώσεων, κομμάτων. Γιατί, όταν γίνονται απεργίες ή άλλες κινητοποιήσεις και αγώνες δεν συμμετέχει ο κόσμος, ενώ πλήττεται σοβαρά από τις οικονομικές πολιτικές και από τη δομική-βαθιά κρίση του καπιταλιστικού συστήματος; Η πολυπληθής κινητοποίηση συμπαράστασης και αντίστασης με αφορμή (υπογραμμίζω το «με αφορμή») το κλείσιμο της ΕΡΤ, ήταν μια εξαίρεση αλλά δεν αλλάζει την γενική εικόνα (θα φανεί στο άμεσο μέλλον αν άφησε παρακαταθήκη, ώστε να αλλάξει το κλίμα στην κοινωνία). Τα παραπάνω ερωτήματα και αγωνίες θα επιχειρηθεί να απαντηθούν, στον βαθμό που είναι δυνατό, στο παρόν κείμενο.

Μια πρώτη προσέγγιση είναι το γεγονός ότι στον ιστορικό κόμβο που διανύει η ανθρωπότητα, στην βαθιά κρίση ή και κατάρρευση του ταξικού συστήματος και της οικονομίας του, η συνείδηση του μέσου ανθρώπου έχει αλλάξει, βρίσκεται σε μια νέα φάση. Οι περισσότεροι άνθρωποι, οι εργαζόμενοι, οι επαναστάτες αλλά ακόμη και οι «νοικοκυραίοι», δηλαδή οι φιλήσυχοι πολίτες, οι παθητικοί άνθρωποι και οι αγωνιστές, ο ριζοσπάστης αλλά και ο «μέσος άνθρωπος», διαισθάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά, ότι για να αλλάξει η κατάσταση θα πρέπει να γίνουν ριζικές και θεμελιακές αλλαγές και όχι ημίμετρα ή επιφανειακές μεταρρυθμίσεις. Ο κόσμος δεν έχει διάθεση να παλέψει για τα κεκτημένα που χάνονται, γιατί ασυναίσθητα και υποσυνείδητα γνωρίζει ότι δεν είναι δυνατή και – το σημαντικότερο – δεν έχει νόημα μια επιστροφή στο παρελθόν, στις «παλιές καλές μέρες». Νιώθει μέσα του ότι χρειάζεται μια ολική-συνολική λύση, μια ανατροπή των πάντων. Η ατομική και συλλογική συνείδηση λοιπόν βρίσκεται σε μια νέα φάση, συντονίζεται με τις εξελίξεις και τις νέες συλλογικές ανάγκες και προοπτικές, προς το μέλλον και όχι προς το παρόν ή, ακόμη χειρότερα, προς το παρελθόν.
Κάτι λοιπόν τελειώνει (ευτυχώς!) αν και με πάταγο και κόστος, και κάτι νέο αρχίζει. Και οι ψυχές των ανθρώπων συγχρονίζονται με αυτό που έρχεται, που μπορεί να είναι σκοτεινό αλλά και πολύ φωτεινό, αν πάρει αντίθετη τροπή. Αυτό εξαρτάται από το πόσο έχει ωριμάσει η συλλογική συνείδηση των ανθρώπων και από το αν και κατά πόσο οι επαναστάτες θα ξεκολλήσουν από το παρελθόν και θα πορευτούν με το μέλλον. Δηλαδή με τη συνολική ρήξη-ανατροπή του καπιταλισμού και την οικοδόμηση του ελευθεριακού κομμουνισμού. Πάντως, είναι διάχυτη η αμφισβήτηση και απαξίωση του πολιτικού κόσμου, της πολιτικής ως τεχνοκρατικής διαχείρισης και όχι κοινής ευθύνης και συναπόφασης ισότιμων ανθρώπων για τα κοινά, η οργή και η ρήξη με το κοινοβουλευτικό σύστημα. Το ζητούμενο είναι αν αυτή η κατάσταση ανοίγει μια απελευθερωτική-ανατρεπτική προοπτική.
Ας έρθουμε τώρα στο θέμα της σχέσης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στις απολύσεις και στις αντιστάσεις-αντιδράσεις των συνδικαλιστών και της αριστεράς. Υπάρχουν διαμαρτυρίες, καταγγελίες και απεργίες ως απάντηση στις μετακινήσεις και τις απολύσεις στο δημόσιο. Στο αυτονόητο ερώτημα γιατί να γίνεται πρώτο θέμα από τους συνδικαλιστές και την αντιπολίτευση η μείωση του δημοσίου και οι μελλοντικές απολύσεις, ενώ οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα έχουν σχεδόν ξεχαστεί, η απάντηση είναι ότι αν αντισταθούμε στο δημόσιο θα επηρεαστούν θετικά (αγωνιστικά) και οι εργαζόμενοι στις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Κάτι τέτοιο όμως δεν επιβεβαιώνεται ιστορικά, ιδιαίτερα δε στην παρούσα φάση της ταξικής πάλης και συνείδησης. Οι μερικές και αμυντικές διεκδικήσεις και αντιστάσεις ποτέ δεν οδήγησαν σε όξυνση της επαναστατικής συνείδησης. Περισσότερο έθρεψαν τον μικροαστισμό, τον συντεχνιασμό και την συνδικαλιστική αριστοκρατία, τον κομματισμό. Όπως επίσης την παρωχημένη, κρατικίστικη αριστερά. Από την άλλη, παρατηρείται το φαινόμενο σε περιόδους κρίσης οι άνεργοι να αποτελούν δεξαμενή των φασιστικών κομμάτων (στις εκλογές μεγάλο ποσοστό ανέργων ψήφισε τους νεοναζί). Οπότε, θα φαινόταν εύλογη μια στάση που προκρίνει τις αμυντικούς αγώνες ως αντίβαρο στην άνοδο της ακροδεξιάς – με την προϋπόθεση βέβαια να έχουν επιτυχία, αλλιώς το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο. Όμως, παρόλα αυτά, από επαναστατική σκοπιά δεν μπορούμε να εμμένουμε σε αυτόν τον φαύλο κύκλο: κρίση-φτώχεια-ανεργία, ρεφορμισμός, διεκδικήσεις, κράτος πρόνοιας – δηλαδή ανανέωση του καπιταλισμού – για το φόβο του φασισμού. Ιδιαίτερα στη σημερινή φάση δομικής κρίσης, πρέπει ο καθένας να πάρει θέση στο ζήτημα της ταξικής συνείδησης και της επανάστασης και να δράσει ανάλογα, για την τελική σύγκρουση και την ολική-και δια παντός υπέρβαση του ταξικού συστήματος.
Περαιτέρω, η εν λόγω άποψη συσκοτίζει και ένα άλλο σημαντικό σημείο: τον συντηρητικό ιδεολογικό ρόλο του δημόσιου τομέα, που αναπαράγει και ασκεί έλεγχο για λογαριασμό της εξουσίας πάνω στους ανθρώπους και στην κοινωνία. Μήπως αυτό γίνεται γιατί η αριστερά στην Ελλάδα μετά το αγωνιστικό-ριζοσπαστικό παρελθόν της είναι κρατικοδίαιτη, κρατικίστικη και ρεφορμιστική; Η ερώτηση είναι, φυσικά, ρητορική…
Από την άλλη, στη δομική μετάλλαξη στην οποία βρίσκεται ο καπιταλισμός δεν έχει ανάγκη τη συναίνεση των εργαζομένων και των συνδικαλιστών, γιατί τα παίζει όλα για όλα για να επιβιώσει, κάνοντας τις μεταρρυθμίσεις που έχει ως αναγκαίο στρατηγικό στόχο. Το κύριο μέλημά του είναι όχι η ικανοποίηση συντεχνιακών ή ψηφοθηρικών αιτημάτων, αλλά η επιβίωσή του. Για αυτό σπάει την πελατειακή σχέση του με τους πολίτες. Ταυτόχρονα έχει με το μέρος του μεγάλο μέρος της κοινωνίας, για τους λόγους που προανέφερα, δηλαδή ο κόσμος δεν θέλει ημίμετρα και πισωγυρίσματα: δεν θέλει το παρασιτικό δημόσιο, γιατί ξέρει ποιους εξυπηρετεί, δεν θέλει εκπαιδευτικούς που νοιάζονται κυρίως για το στενό τους οικονομικό συμφέρον (επιβίωση) ή δημόσιους υπαλλήλους αδιάφορους που σε ταλαιπωρούν και σου βγαίνουν από πάνω. Αναζητά, γιατί ξέρει ότι μόνο αυτή είναι η λύση, τον αναπροσανατολισμό της κοινωνίας και του πολιτικού αλλά και πολιτειακού συστήματος, έστω χωρίς να έχει ξεκάθαρη εικόνα περί αυτού. Από την άλλη, αν τα βρει σκούρα το σύστημα με τις κοινωνικές αντιδράσεις, έχει έναν άσο στο μανίκι του: θα λασκάρει τα λουριά και θα δώσει χρήμα, ακόμη και ελεγχόμενη ευμάρεια, στο βαθμό που οι κινητοποιήσεις δεν αμφισβητούν την ουσία του, την ταξική-εκμεταλλευτική φύση του. Θα ικανοποιήσει το «λαϊκό αίσθημα», για να επιβιώσει.
Για αυτό έχει καθοριστική σημασία η απάντηση-λύση, η προοπτική για την ανθρωπότητα, που θα προωθήσει με τη θεωρία και τη δράση της η επαναστατική πλευρά.
Θα αναφερθώ τώρα σε ένα άλλο εξίσου σημαντικό θέμα, που γενικά δεν θίγεται από την επαναστατική σκοπιά: Η βασική-ουσιαστική αρχή της οικονομίας συνίσταται στην επίτευξη του μεγαλύτερου δυνατού αποτελέσματος και παράλληλα στη δημιουργία κοινωνικού πλεονάσματος ως βάση για τη συνέχιση της παραγωγής, για ώρες ανάγκης αλλά και για τις επόμενες γενιές. Αυτή η αρχή της οικονομίας διαπερνά το ίδιο το σύμπαν (τη δημιουργία και εξέλιξή του) και τη φύση και φυσικά περνά και στις ανθρώπινες συνειδήσεις, στην ψυχολογία, στη σκέψη και τη συμπεριφορά τους. Όταν η παραπάνω αρχή παραβιάζεται, επικρατεί η ανισορροπία, η δυσαρμονία, η ανισότητα. Γεγονός που γίνεται αντιληπτό με άμεσο ή έμμεσο τρόπο από τους ανθρώπους. Το παρασιτικό (ιδιαίτερα το ελληνικό) «δημόσιο» δημιουργεί μια σοβαρή ανισορροπία στην οικονομία, που μέχρι τώρα έμπαινε σε δεύτερη μοίρα γιατί υπήρχε πάντα η ελπίδα και η προσδοκία για διορισμό. Τώρα πια που η κρίση τα σαρώνει όλα, η προσδοκία έχει υποχωρήσει και περνάει στο επίπεδο του συνειδητού αυτή η ανισορροπία, γίνεται πιο ξεκάθαρη (έστω διαισθητικά) στην αντίληψη των ατόμων. Γι’ αυτό και η πλειονότητα της κοινωνίας είναι υπέρ της άρσης της μονιμότητας και των απολύσεων  στο δημόσιο.
Από αυτή τη βασική αρχή-νόμο της οικονομίας, προκύπτει και η αρχή «δεν μπορεί μια κοινωνία να καταναλώνει περισσότερα απ’ όσα παράγει», γιατί κάποια στιγμή θα καταρρεύσει. Το γεγονός ότι αυτός ο κανόνας γίνεται σλόγκαν στα στόματα των εκάστοτε κυβερνώντων ή παραγόντων της οικονομικής ζωής (βιομήχανοι, αστοί οικονομολόγοι κλπ) δεν σημαίνει ότι δεν είναι μια αληθής πρόταση. Ωστόσο, η εξουσία τη χρησιμοποιεί για τους δικούς της λόγους-συμφέροντα, για να ωθήσει τα πράγματα προς τη κατεύθυνση που θα την ενδυναμώνει-ανανεώνει, για την αναγκαία αναδιάρθρωση-αναδόμηση που θα προκύψει ιστορικά. Αναγκαία, με την έννοια ότι πρέπει να αποκατασταθεί η ισορροπία στις κοινωνίες-οικονομίες, κάτι που θα έχει μακροπρόθεσμα θετικές επιπτώσεις γενικότερα στο γήινο περιβάλλον (μείωση της αταξίας) αλλά και στις ανθρώπινες σχέσεις: αποφυγή πολέμων και συγκρούσεων, ακραίων κοινωνικών ανισοτήτων κλπ. Διαφορετικά, αν δεν αποκατασταθεί η παγκόσμια ισορροπία, ευρείες και σημαντικές-ιστορικές καταρρεύσεις σε περιβαλλοντικό, κοινωνικοοικονομικό και πολιτισμικό επίπεδο θα απειλήσουν άμεσα το μέλλον της ανθρωπότητας.
Λόγω αυτής της κατάστασης αποπροσανατολισμού της συλλογικής συνείδησης, και της κοινωνικής-πολιτικής παρακμής, χρειάζεται η επανάσταση να συνοδεύεται από πρακτικές ή θεσμούς πυγμής για την εδραίωση της κοινωνικής αλλαγής-ανατροπής, του νέου μοντέλου κοινωνικής οργάνωσης. Με την ταυτόχρονη κατοχύρωση της απόλυτης ισότητας και ελευθερίας. Αντίφαση; Ναι, από μια πρώτη-επιφανειακή ματιά, αλλά θα πρέπει να περάσουμε επιτέλους σε μια πιο σύνθετη λογική: να μάθουμε δηλαδή ότι οι αντιφάσεις ή αντιθέσεις δεν αποκλείουν αναγκαστικά η μια την άλλη, αλλά ότι μπορούν να συνυπάρχουν.
Συνεπώς: Η παντελής απαξίωση των πολιτικών, του πολιτικού αλλά και του ίδιου του πολιτειακού (Δημοκρατία) συστήματος, κάτω από διαφορετικές συνθήκες όπου θα ευνοούνταν η αναρχική φιλοσοφία, θα ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για αλλαγή παραδείγματος (επανάσταση) στην κοινωνική οργάνωση και στον ανθρωπολογικό-πολιτισμικό τύπο: σε μια οικουμενική αταξική πανανθρώπινη ενότητα. Αρκεί να αναδειχθεί από τις επαναστατικές δυνάμεις – συλλογικότητες και προσωπικότητες – αυτή η συνεκτική θεωρία που θα αναβαθμίσει την κοινωνική συνείδηση και θα γίνει συλλογική πράξη για την οικουμενική ελευθερία-κοινοκτημοσύνη-ισότητα. Και τελικά θα εδραιώσει παντού, δυναμικά και απαρέγκλιτα, την θεμελιακή αρχή της οικονομίας (που διατρέχει όλο το σύμπαν). Έτσι θα αποκατασταθεί πραγματικά η ενότητα, η ισορροπία και η αρμονία στην κοινωνία και στη φύση. Και ανθρωπότητα θα έχει ένα ανοιχτό και ελπιδοφόρο μέλλον για την συνεχή ανέλιξή της προς την κατανόηση της θέσης και της «μοίρας» της στον κόσμο.
31/7/2013
Δημήτρης Φασόλης
http://anthroposkaioiskios.blogspot.gr/

Το γερμανοτσογλάνι που δεν δούλεψε ποτέ στη ζωή του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης πανηγυρίζει στο Facebook για τις απολύσεις! Αλλά φταίνε κι οι απολυμένοι που κάθονται στ' αυγά τους, στον καναπέ...

 “ Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, σε ανάρτησή του στο Facebook, δεν κρύβει την χαρά του για τις απολύσεις που είναι έτοιμος να κάνει.  ”  
Το ότι η κυβέρνηση έχει χάσει κάθε λαϊκό έρεισμα είναι πλέον γνωστό και το γνωρίζει και η ίδια. Το ότι εφαρμόζει μια βαθύτατα αντιλαϊκή και κοινωνικά ανάλγητη πολιτική είναι κάτι που επίσης το νιώθει στο πετσί του ο ελληνικός λαός. Η φωτογραφία του Reuters με τα πανηγύρια των κυβερνώντων για τα σκληρά μέτρα άγριας λιτότητας που έχουν φέρει την ανθρωπιστική καταστροφή στη χώρα άλλωστε που έκανε τον γύρο του κόσμου και εξευτέλισε την Ελλάδα και στο εξωτερικό το αποδεικνύει με τον χειρότερο τρόπο.
Πλέον έφτασε και η ώρα για τα κυβερνητικά στελέχη να πανηγυρίζουν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα κατορθώματά τους. Τελευταίο παράδειγμα είναι οι πανηγυρισμοί του... υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος σε ανάρτησή του στο Facebook, δεν κρύβει την χαρά του για τις απολύσεις που είναι έτοιμος να κάνει. Φαίνεται πως οι κυβερνώντες έχουν χάσει κάθε έλεγχο της πραγματικότητας και της κατάστασης στην οποία έχουν φέρει τη χώρα και τον λαό.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γράφει χαρακτηριστικά στο Facebook: «Τον τελευταίο μήνα απολύθηκαν για σοβαρούς ποινικούς και πειθαρχικούς λόγους 104 δημόσιοι υπάλληλοι. Μέχρι το 2014 πρέπει να διώξουμε 15.000 δημοσίους υπαλλήλους. Τον τελευταίο χρόνο τέθηκαν σε αυτοδίκαιη αργία 993. Πλέον δεν μένουμε στα λόγια, αλλά προχωράμε σε πράξεις. Το οφείλουμε στην κοινωνία και στους έντιμους και εργατικούς δημοσίους υπαλλήλους».
Δε μπορεί βέβαια κάποιος να περιμένει κάτι καλύτερο από μια κυβέρνηση που καθημερινά τα στελέχη της βγαίνουν και παραδέχονται δημοσίως και χωρίς αιδώ ότι εκτελούν πιστά τις εντολές της τρόικα. Το να μπερδεύουν τους επίορκους με τους συνεπείς υπαλλήλους είναι επίσης κάτι που φαίνεται να το καταλαβαίνουν. Από την άλλη πλευρά, η κυβέρνηση εφόσον είναι τόσο χαρούμενη για τις απολύσεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, θα χαρεί ιδιαίτερα όταν την απολύσει ο ελληνικός λαός στις εκλογές, όποτε κι αν αυτές γίνουν.
Από periodista σκιτσο από respentza, μέσω "Το Γρέκι

Να δεχτώ διαφήμιση στο blog μου ή όχι?Ε ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ


Εγω δεν επέτρεψα Ποτε στον εαυτο μου να κανω Κατι τετοιο.
Εχω Ενα blog για να μοιραζομαι τις σκεψεις και τους προβληματισμούς μου.
Το θεωρω αστείο το κυνήγι των κλίκς και όλην αυτην την γελοιοτητα του adsence. Δεν κερδίζεις τπτ που να αξιζει την ταλαιπωρία των επισκεπτών που Θέλουν να ενημερωθούν/διαβάσουν Κατι και βομβαρδιζονται απο banners διαφημίσεων.

ILIAS
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΠΌΨΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΊΚΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΩΝ  ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΧΑΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ.....

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΜΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΡΙΟΛΗ ΛΑΜΟΓΙΟ..

ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ
ΚΑΙ .....