Friday, November 30, 2012

Σκιάθος: Πυρά κατοίκων κατά δημάρχου για κεραία κινητής τηλεφωνίας

SKIATHOS ORAIAΤην έντονη αγανάκτησή τους εκφράζουν κάτοικοι του Δήμου Σκιάθου για το γεγονός ότι ο Δήμος, όπως αναφέρουν, έδωσε έγκριση εγκατάστασης δομικών κατασκευών κινητής τηλεφωνίας στην εταιρεία Cosmote, στο ξενοδοχείο Κασσάνδρα Bay στην περιοχή Βασιλιά στη Σκιάθο. Από την πλευρά το ο δήμαρχος Ν. Πλωμαρίτης απαντά, ότι την άδεια δεν έδωσε το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά η Πολεοδομία, καθώς η συγκεκριμένη εταιρεία κατέθεσε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τόνισε ότι ο «νόμος δυστυχώς δίνει γη και ύδωρ στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας».
 Ειδικότερα, όπως αναφέρουν οι κάτοικοι στην επιστολή διαμαρτυρίας τους στον τύπο, ο Δήμαρχος, πριν νομιμοποιήσει την εγκατάσταση της «δολοφονικής» κεραίας, δεν ρώτησε τους εργαζόμενους στο ξενοδοχείο, ούτε του γείτονες. «Θα είχε άραγε τα κότσια να στείλει τα παιδιά του να εργαστούν σε αυτό;» Επισημαίνουν ότι «από τη στιγμή που τα ιατρικά δεδομένα είναι απαγορευτικά στην έκθεση τέτοιων ειδών ακτινοβολίας για τον ανθρώπινο οργανισμό, από τη στιγμή που όλοι οι δήμαρχοι ανά την Ελλάδα απαγορεύουν και ξηλώνουν τέτοιου είδους κεραίες, με ποιο δικαίωμα νομιμοποιεί τέτοιου είδους
εγκαταστάσεις;». Τον επικρίνουν ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντα της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας κι όχι των πολιτών που τον ψήφισαν. «Αν ενδιαφέρεται για την καλή εξυπηρέτηση της Cosmote να τοποθετήσει κεραία κινητής τηλεφωνίας στο σπίτι του ή στο χώρο που εργάζεται, κι όχι πάνω από τα κεφάλια μας. Μήπως θα πρέπει να φοβόμαστε από τις επικίνδυνες κινήσεις και σκέψεις του, ή θα πρέπει να φοβάται ο ίδιος από εμάς;».
Από την πλευρά του ο κ. Πλωμαρίτης ανέφερε ότι η Πολεοδομία του Δήμου έδωσε την άδεια εγκατάστασης δομικών κατασκευών για τη συγκεκριμένη κεραία, γιατί η εταιρεία προσκόμισε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά κι άδειες. «Δεν θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Η Δημοτική Αρχή έχει αποξηλώσει όλες τις παράνομες κεραίες κινητής τηλεφωνίας και μάλιστα από το κέντρο της Σκιάθου. Δυστυχώς όμως ο νόμος είναι με την πλευρά των εταιρειών. Μόνο με τη στήριξη των πολιτών και τις αντιδράσεις τους θα μπορέσουμε κι εμείς να πιέσουμε. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θα πάρουμε το νόμο στα χέρια μας». Σημειώνεται ότι ο δήμος και με τη συμβολή των πολιτών προχώρησε μέσα στο 2011 στην αποξήλωση δύο παράνομων κεραιών κινητής τηλεφωνίας στη Σκιάθο.

«ΚΑΘΙΣΤΕ ΗΣΥΧΑ... »

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΥ

Πάνω από 56.000 επιχειρήσεις έβαλαν «λουκέτο» μόνο μέσα στους πρώτους 4 μήνες του 2012.
Μόνο μέσα στο προηγούμενο δεκαήμερο έκλεισαν τα «Costa Coffe», η Citibank ανακοίνωσε «λουκέτο» σε 16 υποκαταστήματα, η NEOSET οδεύει στο άρθρο 99, τα ΙΚΕΑ μειώνουν τους μισθούς των εργαζομένων.
Οσο για τους εργάτες του Σκαραμαγκά μετρούν 42 μήνες απλήρωτοι και οι χαλυβουργοί της «Χαλυβουργίας» Ασπροπύργου, εκεί που ο Σαμαράς και ο Δένδιας έστειλαν τα ΜΑΤ στην υπηρεσία του βιομήχανου Μάνεση εναντίον των απεργών
(σ.σ.: «για να ανοίξει το εργοστάσιο», όπως είπαν),
ο Μάνεσης από τις 12 Νοέμβρη έβαλε «λουκέτο» στο εργοστάσιο στέλνοντας τους εργάτες σε υποχρεωτική διαθεσιμότητα.

*
Ποιος ευθύνεται για όλα αυτά;
Μα φυσικά το... ΠΑΜΕ. Και το ΚΚΕ.
Και γιατί ευθύνονται;
Μα διότι «δεν κάθονται ήσυχα». «Φωνασκούν», «διαμαρτύρονται», «απεργούν» και εν γένει εμποδίζουν την «ανάπτυξη» της χώρας.
Η οποία χώρα βρίσκεται σε φάση «επανεκκίνησης». Το βεβαιώνουν οι ταγοί της. Αυτοί που κάνουν «αναδιαρθρώσεις», που ψηφίζουν μνημόνια, και «ανοίγουν» επαγγέλματα - αλλά που το μόνο «επάγγελμα» που έχουν ανοίξει είναι αυτό της... ανεργίας.
«Καθίστε ήσυχα», λοιπόν...
Για το καλό της χώρας. Μιας χώρας, της Ελλάδας, που κάθε τρεις και λίγο τη «σώζουν». Που - κατά το σποτάκι του κυρίου πρωθυπουργού - «τώρα ξεκινάει».
Αλλά που με την πολιτική που ακολουθείται, το μόνο που ο λαός της έχει να περιμένει, αν τους ακούσει και «κάτσει ήσυχα», είναι ό,τι ακριβώς μας υποσχέθηκε ο κ. Στουρνάρας:
«Τώρα - κατά τον κ. Στουρνάρα - αρχίζουν τα δύσκολα»...
Δεν χρειάζεται και πολλή φαντασία επομένως. Αν όλα όσα έχουμε ζήσει μέχρι τώρα ήταν τα «εύκολα», τότε πίσω από τα «δύσκολα» που μας τάζει η κυβέρνηση, και που ο λαός πρέπει «να κάτσει ήσυχα» και να τα υποδεχτεί αδιαμαρτύρητα,
μια μόνο «ησυχία» είναι αυτή που ακολουθεί: Του νεκροταφείου δικαιωμάτων, ονείρων και ψυχών.

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

KKE:ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Το ΚΚΕ καταδικάζει την επέμβαση των ΜΑΤ και τη σύλληψη 11 αγωνιζόμενων απολυμένων και απλήρωτων εργατών στα ιδιωτικά εργολαβικά συνεργεία του Α.Π.Θ, που διεκδικούν την πληρωμή των δεδουλευμένων τους και το δικαίωμά τους στην εργασία.

Οι εκατοντάδες εργαζόμενοι στην.....
καθαριότητα και την φύλαξη δεν βρίσκονται αντιμέτωποι μόνο με τη στυγνή εκμετάλλευση και την τρομοκρατία των ιδιωτών εργολάβων, οι οποίοι λυμαίνονται και θησαυρίζουν από τα οικονομικά των πανεπιστημίων, αλλά και με την κυβερνητική καταστολή και τον εμπαιγμό του πρύτανη. Πριν στείλουν τα ΜΑΤ χρησιμοποίησαν απεργοσπαστικούς μηχανισμούς, τα ψέματα και τις συκοφαντίες κατά των εργαζομένων. Σε αυτή την επιχείρηση τρομοκρατίας και συκοφάντησης έχει τη δική της συμβολή και η ναζιστική Χρυσή Αυγή.

Να αφεθούν ελεύθεροι οι συλληφθέντες εργάτες και να σταματήσει η δίωξη σε βάρος τους, να πληρωθούν όλοι οι εργαζόμενοι και να επαναπροσληφθούν οι απολυμένοι. Να φύγουν οι δουλέμποροι εργολάβοι από τους χώρους των πανεπιστημίων.

Μείωση 10% στα τέλη καθαριότητας . Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σκοπέλου,

Μείωση της τάξης του 10% θα εφαρμοστεί στα τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού του Δήμου Σκοπέλου, ενώ τα υπόλοιπα τέλη θα παραμείνουν ως έχουν, χωρίς καμία περαιτέρω αύξηση. Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σκοπέλου, καθώς οι παρατάξεις της μειοψηφίας ζήτησαν να εφαρμοστούν περαιτέρω μειώσεις σε ποσοστό 50% προκειμένου να ωφεληθούν οι ασθενέστερες ομάδες του τοπικού πληθυσμού.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Γλυκερία Υδραίου

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο Δήμαρχος Σκοπέλου Γιώργος Μιχελής, υπογραμμίζει ότι «η πρόταση για μείωση των τελών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού κατά 10% υλοποιείται, διότι υπήρχε θετικό πρόσημο και κέρδος ύψους 117.000 ευρώ στον ισολογισμό του 2011, το οποίο μεταφέραμε στους πολίτες, με την μορφή μειωμένων τελών». Το κέρδος προέκυψε λόγω περιστολής των δαπανών και όπως υπογραμμίζει στο σημείο αυτό ο κ. Μιχελής «βοηθούμε τον κόσμο στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που έχουμε, διότι από την μια υπάρχουν συνεχείς περικοπές στην κρατική επιχορήγηση και από την άλλη έχουμε επιφορτιστεί ως Δήμος με αρκετές καινούργιες δραστηριότητες, ενώ παράλληλα προστίθενται και άλλες το 2013. Επομένως, προσθέτει ο ίδιος, οι παροχές μας προς τους Δημότες εντάσσονται στο πλαίσιο των οικονομικών μας δυνατοτήτων».
Η παράταξη της μείζονος μειοψηφίας επεσήμανε, αντίστοιχα, ότι πρέπει να υπάρξουν επιπλέον μειώσεις της τάξης του 50% για τις ευπαθείς ομάδες του τοπικού πληθυσμού, υπογραμμίζοντας ότι είναι αναγκαίες την σημερινή εποχή της κρίσης. «Συμφωνήσαμε εν πρώτοις με την πρόταση που κατατέθηκε από την πλειοψηφία, την οποία όμως καταψηφίσαμε τελικά, διότι δεν έγινε αποδεκτό το αίτημά μας για περαιτέρω μείωση της τάξης του 50% σε όσους έχουν ανάγκη. Πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρχει μια γενναιόδωρη αντιμετώπιση από πλευράς του Δήμου στις ευπαθείς ομάδες του τοπικού πληθυσμού όπως άποροι, πολύτεκνοι, χαμηλοσυνταξιούχοι και ανάπηροι» επισημαίνει ο κ. Χρήστος Βασιλούδης, επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας.
Την πλήρη αντίθεσή του σε σχέση με την πρόταση της Δημοτικής Αρχής διατύπωσε, εξάλλου, και ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Μανώλης Ραμαντάνης, ο οποίος επεσήμανε ότι «η μείωση του 10% δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση τις ανάγκες του κόσμου, δεδομένου ότι έχουν μειωθεί σε ποσοστό άνω του 50% τα εισοδήματα των συμπολιτών μας». Κατά συνέπεια, ο κ. Ραμαντάνης
ανέφερε από την πλευρά του ότι «είναι αναγκαία η μείωση όλων των τελών, σε ποσοστό 50%».
Μεταξύ των θεμάτων της ίδιας συνεδρίασης συγκαταλέγονταν παράλληλα η επιμήκυνση των δανειακών συμβάσεων του Δήμου με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, σύμφωνα με το Ν.4093/2012. Όπως αναφέρει ο Δήμαρχος Σκοπέλου, ο οποίος εισηγήθηκε το παραπάνω θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο «εγκρίναμε κατά πλειοψηφία τις επιμηκύνσεις των δανείων του Δήμου και της ΔΕΥΑ Σκοπέλου, που έληγαν το 2016. Παρατείναμε για οκτώ χρόνια τα δάνεια και παίρνουμε, κατά συνέπεια, τριετή περίοδο χάριτος στην οποία θα καταβάλλουμε μόνο τόκους, ενώ μειώνεται επίσης το επιτόκιο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, για να διευκολυνθεί ο Δήμος και να μειωθούν οι δόσεις».
Ο επικεφαλής της ήσσονος μειοψηφίας κ. Ραμαντάνης εξέφρασε την πλήρη αντίθεσή του, επισημαίνοντας ότι «η επιμήκυνση των δανειακών συμβάσεων δεν λύνει το πρόβλημα της τοπικής αυτοδιοίκησης», προσθέτοντας ότι «τα προβλήματα θα λυθούν μόνο αν καθιερωθεί ένα αξιοπρεπές ποσοστό επί του κρατικού προϋπολογισμού, που να καλύπτει τις ανάγκες των Δήμων».

Saudi footballer, 20, faces beheading unless he pays diya (blood money) in coming weeks

Public execution in KSA
A Saudi football player could be executed for accidentally killing a Bangladeshi man while driving his car unless he pays diya (blood money).

A court in the northwestern Saudi town of Jouf had given Saud Al Faleh, 20, a few weeks to pay SR300,000 (Dh297,000) diya for the victim’s family but he could not raise all the funds, prompting the court to put him back in jail.

Al Faleh, who plays for Alorouba Youth club, said he had managed to raise around SR120,000 from colleagues, friends and relatives.

In remarks published in Saudi newspapers, the player appealed for Prince Nawaf bin Faisal, president of the Saudi Youth Authority, to help him.

“Al Faleh appealed for Prince Nawaf to help him pay the diya so he can be saved from execution and released from jail,” Aloola newspaper said.

Under Islamic law, which is strictly enforced in conservative Saudi Arabia, a killer can be saved from the gallows and released from jail if pardoned by the victim’s relatives in return for diya, which is set at SR300,000 in the Gulf Kingdom.

Source: Emirates24/7, November 28, 2012

Papua New Guinea to carry out executions by lethal injection?

November 29, 2012: Papua New Guinea is contemplating introducing execution by lethal injection for 10 people on death row - with many people volunteering to carry out the sentences.

The Attorney-General and Justice Minister, Kerenga Kua, has answered questions in parliament about the situation of condemned prisoners.

Source: theaustralian.com.au, November 29, 2012


Papua New Guinea residents offer to carry out executions

Residents of Papua New Guinea have "expressed interest" in carrying out executions if the government cannot agree on a method of execution for its 10 people on death row.

The Commonwealth nation introduced capital punishment in 1991 but has been unable to decide between hanging, gas or lethal injections and has not yet executed any prisoners. The death penalty can be given for the crimes of treason, piracy and murder.

The justice minister, Kerenga Kua, is seeking to broaden the scope of the death penalty to try to reduce the country's soaring crime rates. Facing pressure over the country's failure to kill the ten condemned prisoners, he told parliament he favoured Texas-style lethal injection and wants capital punishment to cover rape, armed robbery and drug trafficking.

"While we have to consider the costs involved and the need to prepare the killing chambers, which will run into the millions, we have many Papua New Guineans who have already expressed their interest in carrying out the executions," he said.

Mr Kua has blamed the courts for failing to condemn people to death and is consulting the United States on the most efficient and cost-effective way to conduct the executions. However, he said, lethal injections would cost about AUS$ 1 million - more than double the cost of a hanging.

"We need to prepare things like chambers for that process," he said. "Then we have to provide the funding."

Source: The Telegraph, November 30, 2012

Catholic activism on the death penalty; a brief dispatch from Denmark

Public execution in Iran
Rumors of the death of the church's passion for social justice have been greatly exaggerated, at least to judge by a high-profile international conference in Rome on Tuesday promoting global abolition of the death penalty, which was organized by the Community of Sant'Egidio.

The conference was titled, "A World without the Death Penalty: No Justice without Life."

[T]he conference confirmed that the death penalty is hardly on the brink of becoming obsolete. Among the salient data:
  • 58 nations still have the death penalty on the books, though the number in which executions are actually carried out is smaller. In 2011, executions were performed in 20 nations.
  • In 2011, there were an estimated 5,000 people executed around the world, of whom roughly 4,000 were put to death in China.
  • Four nations in 2011 and early 2012 returned to using the death penalty, bucking the abolitionist trend: Afghanistan, the United Arab Emirates, Botswana and Japan.
  • In 2011, 1,923 death sentences were handed down in 63 nations.
  • Also in 2011, there were at least 18,750 persons on death row, an estimate experts stressed is conservative, given that only a few nations release complete data on whom they have in jail, and in countries such as Belarus, China, Mongolia and Vietnam, death sentences are actually considered state secrets.
  • The United States was in fifth place worldwide in 2011 in the number of people it put to death, with 43. The U.S. trailed China, Iran, Saudi Arabia and Iraq. (As a footnote, that was the third-lowest annual total of executions in America in the last 17 years.) At the moment, 3,189 people are on America's death rows.

Of particular concern, according to participants, is the application of the death penalty to minors (as in Iran) and in cases of mental illness or mental disability (including in the United States). Participants also flagged pressure in some countries to expand use of the death penalty to combat drug trafficking, terrorism and even homosexuality. (In 2011, Liberia and Uganda both launched efforts to impose the death penalty for certain homosexual acts.)

Laurence Argimon-Pistre spoke on behalf of the European Union, saying it intends to spend about $15 million next year on lobbying efforts against the death penalty. As preliminary steps toward total abolition, Argimon-Pistre laid out five priorities:
  • Legal assistance to prisoners awaiting execution, to ensure they get a fair trial
  • Promoting legal and constitutional reform in states that still use the death penalty -- for instance, making sure the right of appeal is upheld
  • Monitoring detention conditions and the treatment of prisoners on death row
  • Studies and reports on "miscarriages of justice" and abuse of the legal system
  • Restricting the trade of goods and technical assistance necessary to carry out capital punishment -- for instance, Pistre said, tightening up the sale of "new generation medicines used for lethal injection".

Source: National Catholic Reporter, November 30, 2012